FANDOM

avatar_e0bc3d513885_128.png Ten artykuł jest za krótki, rozbuduj go.

Misaki Ayuzawa.jpg

Concerned misaki in the manga.jpg

Misaki Ayuzawa
Kanji

美咲 鮎沢

Inaczej zwany

Miśka (manga) Misa-chan (anime) przewodnicząca

Charakterystyka
Płeć

Kobieta

Wiek

16

Wzrost

165 cm

Waga

49 kg

Urodzony

29 Września

Grupa Krwi

B

Przynależność

Maid Latte
Liceum Seika

Status personalny
Status

aktywny

Krewni

Minako Ayuzawa (Matka)
Suzuna Ayuzawa(Siostra)
Sakuya Ayuzawa (Ojciec)
Takumi Usui (mąż)

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 1

Anime (Debiut)

Misa jest kelnerką!

Seiyū
Seiyū

Ayumi Fujimura

Misaki Ayuzawa (美咲 鮎沢)- główna bohaterka mangi i anime "Kaichou wa Maid-sama!", jest przewodniczącą liceum Seika oraz pracuje w kawiarni Maid Latte. Debiutuje w 1 odcinku anime i 1 rozdziale mangi.

Wygląd

Misaki Ayuzawa.gif

Wygląd Misaki

Misaki ma brązowe włosy, wchodzące w odcienie szarości sięgające za ramiona. Jej oczy są koloru złotego. Jest średniego wzrostu i jest osobą wysportowaną (przoduje we wszystkich sportach "fizycznych").

Osobowość

Według uczniów jest wymagająca, wybuchowa i skłonna do wydawania kar. Jednak, gdy pozna się ją lepiej okazuje się, że jest też silną, pracowitą, niezależną, ufną i inteligentną dziewczyną. Sprawia wrażenie osoby, która nie znosi płci męskiej.

Przeszłość

Będąc w gimnazjum zadłużony ojciec zostawił ją, matkę i jej młodszą siostrę. W tedy postanowiła pracować, aby pomóc słabej rodzicielce w spłacie długów.

Historia

Złamis.jpg

Po raz pierwszy spotykamy Misaki wkurzoną na tercet idiotyczny za brak przestrzegania ubioru szkolnego i pokazuje im Kiyomasa Katata jako przykład idealnego ucznia po tym zamyka im bramę szkoły przed nosem. W pokoju samorządu pyta się Yukimury czy zrobił zbiór zasad, który według niej jest niezbędny w tej szkole pełnej mężczyzn, którzy nie utrzymują porządku.

Załmisa.jpg

Wkurzona Misaki

W anime po lekcjach patrolując korytarz zauważa Naoye i resztę idiotycznego trio próbujących przekonać pewną dziewczynę do sprzątania za nich, Misaki od razu uprzedziła chłopaków i kazała im żeby wreszcie ubierali się normalnie i przestali gnębić dziewczyny. Zaś w mandze spotyka samego Naoye a oprócz tego grupkę chłopaków w bieliźnie twierdzących że grają w grę. Po tych wydarzeniach usłyszała płacz kobiety, idąc za dzwiękiem ujrzała Usui'ego dającego kosza kolejnej dziewczynie. Zdenerwowana mówi mu żeby wreszcie nauczył się łagodniej je odrzucać.

W ekranizacji dodano moment kiedy wybiera się do domu i spotyka tam swoją siostrę oraz mamę tworzącą figurki , ponieważ rodzina ma problemy z finansami Misaki też musi pracować, Suzuna również pomaga zgłaszając się na różnorodne konkursy.

Misaissui1.jpg

Misaki została zauważona przez Usuiego w pracy

Usuiimisaki2.jpg

Pracuje w kawiarni Maid Latte wie o tym tylko ona i jej rodzina, w której musi być przebrana za służącą jak reszta personelu oraz musi się tak zachowywać wobec klientów. Kiedy wychodzi na zewnątrz aby wynieść śmieci zauważa ją Takumi, zdezorientowana Misaki przejęła się faktem że ktoś z jej szkoły pozna jej sekret. Kiedy skończyła pracę na zapleczu czekał Usui aby upewnić się czy widział przewodniczącą, mimo to zastanawiał się dlaczego pracuje w takiej knajpie.

W parku Misaki wszystko wyjaśnia mu na temat długów ojca i jego zniknięcia zostawiając rodzinę z kłopotami finansowymi, opowiada również o jej rodzinie. Takumi uważa że ma ciężko i dlaczego nie wybierze innej pracy na przykład jakieś fizycznej jednak ona się broni że jeszcze ma sporo nauki i obowiązków w samorządzie.

Po trzech dniach myślała że Usui powiedział komuś o jej pracy dorywczej, jednak mimo jej paranoi na ten temat nic nie usłyszała. Przechodząc przez korytarz Sakura i Shizuko poprosiły ją o pomoc, zaprowadziły ją do okolic klubu bokserskiego gdzie na schodach znajdował się worek treningowy. Misaki chcąc pomóc dziewczynom podniosła ciężki worek i go przeniosła, akurat zobaczył to Usui (w mandze razem z członkiem klubu), zaskoczony poszedł dalej. Jednak dziewczyny go zauważyły, a Sakura opowiedziała im że to najpopularniejszy chłopak w szkole.

Tego samego dnia zaskoczona zauważyła Takumiego w Maid Latte. myśląc że robi to specjalnie na złość, serdecznie go przywitała jednak okazało się to żałosne. Reszta obsługi widząc Usui'ego myśleli że to bardzo przystojny mężczyzna zaś właścicielka uznała że Misaki i Takumi do siebie pasują bo Usui patrzył się na nią cały dzień.

Misaki2.jpg

Misaki sprawdzająca magazyny

Kilka dni później zostały ogłoszone wyniki egzaminów Sakura i Shizuko powiedziały Misaki, że jest druga, najlepszy był Takumi, myśląc o tym uznała, że Usui robi to specjalnie i pewnie się teraz z niej śmieje.Później przyłapała chłopaków na czytaniu gazet które według niej są nieprzyzwoite, oburzeni tym stwierdzili że dziewczyny mogą czytać gazety, a oni nie i że to nie fair. Łagodząc sytuacje postanowiła żeby uczniowie podali listę magazynów, a ona stwierdzi które można czytać. Przeglądając gazety pojawił się jeden ze skarbników Sawa mówiąc jej, że nie może doliczyć się pieniędzy z zeszłego miesiąca, oznajmiła, że sama się tym zajmie. Później przyszedł Usui oskarżając ją o bycie masochistką w pewnym momencie rozmowy osłabła na szczęście Takumi ją złapał jednak Misaki od razu go odepchnęła mówiąc żeby jej nie dotykał.

0.jpg

tercet idiotyczny

Przechorowana poszła do pracy kiedy wyszła na dwór się przewietrzyć, tercet idiotyczny ją zauważył twierdząc że poza szkołą jest kobieca i żeby została ich służącą, złapali ją za rękę niestety Misaki nie mając sił nie stawiała oporu. Znikąd pojawił się Takumi broniąc jej, idiotyczne trio na sam jego widok uciekli. Misaki ledwo przytomna przeprosiła go i usnęła.

Po tym wszystkim obudziła się w domu z szalikiem Usui'ego i stwierdziła, że jakoś będzie musiała mu się odwdzięczyć. Jak rozmawiała z Takumim na dachu szkoły na temat tercetu, jednak Takumi potwierdza że nic nie powiedzą, a i tak nie wie czemu to jest tak ważne. Potem rozmawiali o tym, że Misaki kiedyś go dogoni, ponieważ zawsze jest przed nią, a na koniec zapytała się co ma zrobić za szalik, który dał jej Usui odpowiada żeby została przez jeden dzień jego służącą.

Relacje

  • Takumi Usui- (W anime) - Jej relacje z Usui'em są dosyć trudne, odrzuca bardzo często jego pomoc. Potem zaczyna uświadamiać sobie, że coś do niego czuje. (W mandze) Początkowe relacje są takie jak w anime, lecz potem Misaki zaczyna chodzić z Usui'em, zaręcza się z nim a później bierze z nim ślub.

W mandze całują się w rozdziałach 32, 37, 45, 49, 51, 57, 59, 62, 64, 66, 71, 72, 78, 79, 82, 84, i 85, w anime w odcinkach 6, 17 i 18-19.

Ciekawostki

  • Jej mocną stroną jest Akido
  • Najbardziej lubi dawać z siebie wszystko
  • Chodzi do klasy 2A
  • Nie lubi być dłużniczką

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki