FANDOM

12273.jpg
Nagisa Tsuwamono
Kanji

強者 なぎさ

Charakterystyka
Płeć

Kobieta

Wiek

24

Wzrost

168 cm

Waga

49 kg

Grupa Krwi

B

Status personalny
Krewni

Aoi Hyodo (bratanek)
Satsuki Hyōdō (starsza siostra)

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 18

Anime (Debiut)

Kelnerki na plaży.

Nagisa Tsuwamono (強者 なぎさ) - jest młodszą siostrą Satsuki Hyōdō. Pracuje jako dyrektor i menadżer w małym hotelu plażowym Beach House.

Wygląd Edytuj

Jest opaloną kobietą o fioletowych oczach i długich ciemno fioletowych włosach, zwykle związanych w wysoki kucyk. Nosi biały top i nosi niebieskie spodenki 3/4.

Osobowość Edytuj

Ona jest bardzo wdzięczna, że jej siostra i jej pracownicy pomagali jej w sklepie. Była zła i zirytowana faktem, że nie może uczestniczyć w Turnieju Piłki Siatkowej, ponieważ był limit wieku. Nagisa jest trochę ostra dla Aoi, ponieważ jej starszy brat wysłał go do jej domu na plaży by stał się bardziej męski, jednak wciąż chwali jego determinację, aby wygrać turniej. Nagisa jest żartobliwą i energiczna osobą.

Przeszłość Edytuj

Niewiele wiadomo o jej przeszłości z wyjątkiem, że trenowała Aoi w siatkówce plażowej. Możliwe, że wyszła za mąż, bo ma inne nazwisko niż Satsuki (która jest niezamężna).

Historia Edytuj

Latem Nagisa zaprasza pracowników Maid Latte do swojego nadmorskiego kurortu. Kiedy wita jej starszą siostrę, pokojówki są pod wrażeniem jej opalenizny. Sugerując, że są zmęczeni, Nagisa mówi dziewczynom, aby umieściły swój bagaż wewnątrz przed udaniem się nad ocean. Pokazując im okolicę, Aoi pojawia się przebrany za dziewczynę, ku irytacji Nagisy, która odbiera mu perukę.

Następnie dziewczyny zaobserwowały, że sklep nie ma wielu klientów, Nagisa wyjaśnia, że ​​nie jest bardzo popularny. Musi być to ze względu na odległe położenie, Aoi pojawia się mówi, że to dlatego, że sklep jest brzydki. Decyduje, że coś musi w końcu zrobić, aby poprawić stan sklepu, Misaki myśli o tym, co mogą zapewnić, coś czego żaden inny sklep nie robi, dziewczyny decydują się pomóc w ośrodku w czymś, na czym znają się najlepiej.

Inni pomagają organizując jednodniową imprezę kawiarni Maid, aby przyciągnąć klientów, Nagisa mówi Aoi żeby zrobił swoją pracę, podczas gdy Misaki zostaje w tyle. Kiedy pyta się, czy to, co się dzieje, jest naprawdę w porządku, Nagisa mówi jej, że jest, ponieważ oni się bawią. Ona mówi, że jeśli się nie uda, wszystko wróci do normy, na następny dzień i pozwala Misaki zrobić jak woli, a ona idzie do pracy wolontariuszy.

Żałowała, że nie wzięła udziału w Turnieju Piłki Siatkowej, ale nie mogła z powodu limitu wiekowego.

Relacje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię, Nagisa, oznacza "nad brzegiem morza".
  • Kanji jej nazwiska oznacza "brzeg wody".
  • Według profilu w mandze:
    • Specjalizuje się w siatkówce plażowej.
    • Uwielbia morze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki