FANDOM

avatar_e0bc3d513885_128.png Ten artykuł jest za krótki, rozbuduj go.
5030-587658132.jpg
Naoya Shirokawa
Kanji

白川 直也

Charakterystyka
Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Wzrost

180 cm

Waga

73 kg

Grupa Krwi

B

Przynależność

Liceum Seika

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 1

Anime (Debiut)

Misa jest kelnerką!

Naoya Shirokawa (白川 直也)- uczeń liceum Seiki oraz stały klient w Maid latte, razem z Ikuto Sarashina i Ryūnosuke Kurosaki tworzą Bezmózgie Trio (tercet idiotyczny).

Wygląd Edytuj

Naoya jest wysokim chłopakiem o włosach w kolorze wyblakłego blondu, oraz o szarych oczach. Zazwyczaj widzimy go w jego mundurku szkolnym.
5688-936707190.jpg

Wygląd Naoyego

Osobowość Edytuj

Już w pierwszym odcinku możemy zobaczyć, że Naoya ma gdzieś uwagi Misaki, nie szanuje jej za grosz, gdyż był przeciwny temu, jak restrykcyjnie chce ona wprowadzić zmiany w szkole oraz nie jest skłonny do poprawy. Jednak zmieniło się to po tym, gdy Usui ochronił chorą Misaki od Bezmózgiego Trio, do którego należy. Całe Trio zaczęło ją wielbić ponad życie, a chłopak, tak jak jego koledzy, zrobił się potulny jak baranek.

Przeszłość Edytuj

Uczęszczał do Gimnazjum Seisen, gdzie był znany jako "Shiroyan" (Białe Tornado). Był najsilniejszym uczniem w całym gimnazjum i wszyscy się go bali, stał się legendą swojej szkoły. Uratował przed pobiciem Goukiego Aratake i od tamtego momentu stał się idolem chłopaka i trenował go, żeby stał się silniejszy. Kiedy Naoya przeszedł do liceum przestał być chuliganem, żeby nie sprawiać przykrości swojej matce.

Historia Edytuj

Pierwsze wystąpienie Naoyachy jest przed szkołą, cały tercet idiotyczny zostaje upomniany przez przewodniczącą Misaki za brak przestrzegania odpowiedniego ubioru. Tego samego dnia próbował przekonać dziewczynę żeby wyręczyła go w obowiązkach szkolnych jednak Misaki to zauważyła i od razu znów mu próbowała wpoić reguły oraz żeby nie dręczył dziewczyn.

0.jpg

Pewnego dnia Shirokawa i jego przyjaciele zauważyli Misaki lecz w stroju służącej, zaskoczeni chłopcy złośliwie dogadywali jej, chwycili ją za rękę, a wykończona chorobą dziewczyna nie mogła stawiać oporu. Chłopacy wtedy chcieli zrobić jej zdjęcie. Ale nagle pojawił się Takumi, zabrał Misaki, a im kazał iść.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię Naoya oznacza "uczciwość"
  • Najbardziej lubi Miśkę
  • Chodzi do klasy 2E

Więcej z Fandomu

Losowa wiki