FANDOM

Patricia.png
Patricia Walker
Kanji

ウォーカー パトリシア

Charakterystyka
Płeć

Kobieta

Wiek

27

Status personalny
Status

Nieaktywny

Krewni

Edward Walker (mąż)
Yū Hirose (kochanek)
Takumi Usui (syn)
Gerald Walker (syn)

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 46

Patricia Walker (ウォーカー パトリシア, Wokeru Patorisha) była członkiem rodziny szlacheckiej Walker i mieszkała w Zamku Raven. Była matką Gerald'a Walker'a i Takumi Usui, a także żoną Edwarda, ale zakochała się w swoim lokaju, Yū Hirose.

Wygląd Edytuj

Była piękną młodą kobietą z długimi blond, falowanymi włosami oraz prostą grzywką zasłaniającą jej czoło i duże jasne oczy z długimi rzęsami. Patricia lubiła nosić sukienki i zawsze była w nich widziana. Po jej wyjściu za mąż, Patricia skróciła włosy. Miała słabe ciało jak jej matka, i taką samą chorobę jak ona, co Gerald również odziedziczył. Jak twierdził Yū, wszyscy byli nią oczarowani.

Osobowość Edytuj

Była uroczą kobietą, ale była też typem, która wciąga ludzi do robienia tego, co ona chce. Była troskliwa, miła, kochana przez wszystkich w zamku, zwłaszcza przez pokojówki. Patricia miała aurę elegancji wokół siebie.

Była szczera i prosta i nie bała się wyrażać swojego zdania. Według Edwarda, Patricia była inteligentną kobietą i miała poczucie odpowiedzialności, z tendencją do brania wszystkiego na siebie, tę cechę Gerald odziedziczył po niej.

Po urodzeniu Geralda, Patricia dorosła i stała się kochająca matką. Kochała Geralda i sporo go rozpieszczała. Według Geralda, Patricia była również sadystką, ale mimo to, była bardzo łagodna w stosunku do niego. Mimo, że nie nauczyła się kochać męża Edwarda zakochała się w swoim lokaju Yū Hirose. Bardzo kochała Takumi i postanowiła za niego umrzeć.

Przeszłość Edytuj

Patricia była córką Richarda Rachester, angielskiego księcia i japonki z rodziny Usui. Była też jedynym potomkiem rodziny Rochester. Patricia i Edward byli przyjaciółmi z dzieciństwa, mimo, że źle go traktowała.

Historia Edytuj

Relacje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki