FANDOM

https://38.media.tumblr.com/avatar_e0bc3d513885_128.png Ten artykuł jest za krótki, rozbuduj go.
Sakura2w2
Sakura Hanazono
Kanji

花園 さくら

Charakterystyka
Płeć

Kobieta

Wiek

16

Wzrost

156 cm

Urodzony

3 Marca

Kolor Włosów

różowe

Grupa Krwi

0

Przynależność

Liceum Seika

Status personalny
Krewni

Starsza siostra Sakury
Kūga Sakurai (mąż)
Yume(córka)

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 1

Anime (Debiut)

Misa jest kelnerką!

Sakura Hanazono (花園 さくら)- uczennica liceum Seika oraz przyjaciółka Misaki Ayuzawy i Shizuki Kagi. Jest też żoną Kūga Sakurai.

Wygląd Edytuj

Sakura Hanazono

Wygląd Sakury

Sakura ma matowe różowe włosy zawinięte w dwa kucyki po bokach oraz jasnoróżowe oczy.

Osobowość Edytuj

Sakura jest przyjazna, wesoła, radosna i towarzyska. Sakura bardzo dba o swoich przyjaciół i jest zawsze z nimi, kiedy jej potrzebują. Sakura jest również czasem dziecinna. Jest dość popularna wśród chłopców, ale często odrzuca ich wyznania; w szczególności odrzuciła Masaru Gouda sto razy.

Historia Edytuj

Zafascynowanasakura

Zafascynowana Sakura

Sakura razem z Shizuko podeszły do przewodniczącej aby pomogła im przy klubie bokserskim, okazało się że jeden z worków leży na schodach i blokuje przejście. Misaki twierdzi że to nie problem i przeniosła ciężki worek, okazało się że całemu zdarzeniu przyglądał się Takumi lecz szybko odszedł. Zafascynowana Sakura mówi dziewczyną że Usui jest doskonały, lecz żadna dziewczyna mu się nie podoba.

Parę dni później przy tablicy wyników egzaminacyjnych wraz z Shizuko ogłosiły Misaki, że była druga, a pierwszy został Takumi po tym wkurzona przewodnicząca poszła dalej.

Relacje Edytuj

  • Misaki Ayuzawa - Sakura uwielbia Miśkę i podziwia ją. Gdy ma jakiś problem, zawsze zwraca się do niej. Podziwia związek jej i Usui'a. Pragnie też mieć tak idealny związek z Kugą i darzyć go tak ogromnym zaufaniem jak Miśka Usui'a.
  • Kuga Sakurai - Sakura podziwia go i jest jego największą fanką. Gdy piosenkarz zwraca na nią uwagę, odczuwa ogromną radość. Nie zwraca uwagi na wady chłopaka, pomimo jego częstego braku szacunku i wdzięczności, nadal darzy go uczuciem i spełnia wszystkie jego zachcianki. Gdy są już w związku, jest o niego zazdrosna i nie może w pełni mu zaufać, jednak okazuje się, że ten tylko się wstydził swoich uczuć. Pod koniec mangi wychodzi za niego za mąż i zachodzi w ciążę.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię Sakura oznacza "wiśnie".
  • Chodzi do klasy 2c.
  • Uwielbia muzykę i Misaki.
  • Jej mocną storą jest karaoke.
  • Należny do klubu florystycznego.