FANDOM

avatar_e0bc3d513885_128.png Ten artykuł jest za krótki, rozbuduj go.
85433 (1).jpg
Shizuko Kaga
Kanji

加賀 しず子

Charakterystyka
Płeć

Kobieta

Wiek

16

Wzrost

158 cm

Waga

47 kg

Urodzony

19 Września

Grupa Krwi

A

Przynależność

Liceum Seika

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 1

Anime (Debiut)

Misa jest kelnerką!

Shizuko Kaga (加賀 しず子, Kaga Shizuko)- jedna z uczennic liceum Seika oraz przyjaciółka Sakury Hanazono i Misaki Ayuzawy.

Wygląd Edytuj

Shizuko Kaga.gif

Wygląd Shizuko

Shizuko ma czarne włosy i zawsze nosi okulary, nosi białą koszule z czerwoną kokardą przy szyi i na to pomarańczowy sweter.

Osobowość Edytuj

Shizuko jest rozsądną i inteligentną dziewczyną, która często spędza czas lunchu z Misaki i Sakurą. Shizuko jest dobra w matematyce, jest członkiem klubu aranżacji kwiatów, ale nie jest bardzo dobra w aktywności fizycznej. Jest również spokojna, grzeczna, racjonalna, dojrzała i skromna. Shizuko jest zwykle spokojna i bierna. Shizuko często upominana Sakurę za jej tendencję do zakochiwania się w niewłaściwych facetach. Kiedy się denerwuje może być bardzo przerażająca.

Historia Edytuj

Sakuraim.jpg

Shizuko i Sakura proszą o prośbę Misaki

Pewnego dnia Shizuko razem z Sakurą poszły do Misaki o prośbę, okazało się że worek treningowy koło klubu bokserskiego zagradza drogę. Widząc to Misaki na ich oczach podnosi ciężki worek i przenosi w inne miejsce obie były za to wdzięczne. Kiedy dziewczyny zauważają Usuiego, Sakura objaśnia im że to najprzystojniejszy facet i jest w ogóle najlepszy pod każdym względem.

Parę dni później przy tablicy wyników egzaminacyjnych wraz z Sakurą ogłosiły Misaki że była druga po tym wkurzona przewodnicząca poszła dalej.

Relacje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię Shizuko oznacza"ciche dziecko".
  • Chodzi do klasy 2c.
  • Jej mocną stroną jest ikebana.
  • Najbardziej lubi medytacje zen.
  • Należny do klubu florystycznego

Cytaty Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki