FANDOM

5688-2044774542.jpg
Suzuna Ayuzawa
Kanji

鮎沢 紗奈

Charakterystyka
Płeć

Kobieta

Wiek

14
15

Wzrost

155 cm

Waga

42 kg

Grupa Krwi

0

Przynależność

Liceum Seika

Status personalny
Krewni

Misaki Ayuzawa(Siostra)
Minako Ayuzawa (Matka)
Sakuya Ayuzawa (Ojciec)

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 35

Anime (Debiut)

Misa jest kelnerką!

Suzuna Ayuzawa (鮎沢 紗奈)- jest młodszą siostrą Misaki, która w wieku 15 lat zaczęła uczęszczać do Liceum Seika. Stara się wesprzeć finansowo mamę biorąc udział w różnych konkursach.

Wygląd

Suzuna ma dość długie, brązowo-szare włosy, które zwykle związuje w dwa kucyki. Jej oczy są piwne. Jest w miarę drobnej postury.

Osobowość

Jest bardzo apatyczna i pokazuje niewiele emocji, choć rzeczywiście jest dość spostrzegawcza. Kiedy się boi całkowicie drętwieje. Wydaje się być dojrzała jak na swój wiek i jest bardzo szczera. Twierdzi także, że Hinata jest łatwy do odczytania. Później Suzuna pogłębia uczucia wobec Hinaty. Suzuna to osoba spokojna, prosta i pasywna. Uważa, że rodzina zawsze powinna trzymać się razem.

Historia

Suzuna po raz pierwszy w mandze występuje dopiero w 35 rozdziale, natomiast w anime debiutuje już w pierwszym odcinku, gdy zaalarmowana hałasem zauważa Misaki, której noga zaklinowała się w przykrytej gazetą dziurze w podłodze. Zapytana o ową dziurę tłumaczy, że panele nieco spróchniały więc postanowiła stworzyć małą pułapkę specjalne dla niej. Po tym jak Misaki nie chciała jej uwierzyć, Suzune schowała się za drzwi i powoli zamknęła się w pokoju. Kiedy Misaki rozmawiała z mamą weszła do pokoju twierdząc, że to ich ojciec jest winny wszystkich problemów finansowych rodziny. Chwilę później informuję siostrę o wezwaniu do pracy oraz podaje jej zgłoszenie do kolejnego konkursu.

Relacje

Ciekawostki

  • Jej atutem są loterie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki