FANDOM

avatar_e0bc3d513885_128.png Ten artykuł jest za krótki, rozbuduj go.
Kaichou-wa-maid-sama-takumi-usui-x-misaki-ayuzawa-14266881-1280-720.jpg
Takumi Usui
Kanji

碓氷 拓海

Inaczej zwany

Zboczony Kosmita (przez Misaki)

Charakterystyka
Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Wzrost

185 cm

Waga

71 kg

Urodzony

27 kwietnia

Kolor Włosów

blond

Kolor Oczu

zielone

Grupa Krwi

0

Przynależność

Liceum Seika
Maid Latte

Status personalny
Status

żywy

Krewni

Misaki Ayuzawa
Patricia Walker (matka)
Yū Hirose (ojciec)

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 1

Anime (Debiut)

Misa jest kelnerką!

Seiyū
Seiyū

Okamoto Nobuhiko

Takumi Usui (碓氷 拓海) - drugi główny bohater z serii Kaichou wa maid sama, jest uczniem liceum Seiki z klasy 2B. Kocha się w nim wiele dziewczyn, ale jego obiektem zainteresowań została Misaki, która w przyszłości została jego żoną.

Wygląd Edytuj

Takumi Usui.gif

Wygląd Takumiego

Takumi ma krótkie blond włosy oraz zielone oczy. Patrząc, widać że jest silny, można to stwierdzić zauważając, że ma dobrze zbudowane ciało. Z twarzy jest nadzwyczaj przystojny przez co podoba się wszystkim dziewczynom w szkole.

OsobowośćEdytuj

Usui jest aż nadto "szczery" i nie lubi owijać w bawełnę. Możemy to zauważyć, gdy odrzuca wyznania miłosne dziewcząt z Seiki. Jest odważny, nawet nieco brawurowy. Potrafi się poświęcić dla bliskich. Widać to, np. W sytuacjach, gdy Misaki ma kłopoty. Jest opiekuńczy i zaradny. Chociaż czasem zgrywa głupiego zboczeńca, to w gruncie rzeczy jest bardzo inteligentny. Bardzo dobrze się uczy. Lubi denerwować Misę, ale tak naprawdę ją kocha. Pochodzi z bogatej rodziny.

Przeszłość Edytuj

Historia Edytuj

Po raz pierwszy widzimy jak Usui daje kosza jednej z dziewczyn. Gdy Misaki to zobaczyła, powiedziała mu, żeby odrzucał je delikatniej. [[File:Misaissui1.jpg|left|thumb|179x179px|Usui odkrywa sekret ] Tego samego dnia na zapleczu Maid latte Usui zauważył przewodniczącą w stroju służącej, jednak to wydarzenie nie zaskoczyło go jakoś, więc poszedł dalej. Po skończonej pracy Misaki, Takumi stał na zewnątrz, aby upewnić się czy na pewno oczy go nie myliły. Misaki szybko zaprowadziła go do parku, gdzie wytłumaczyła mu dlaczego pracuje w takim miejscu i o kłopotach w rodzinie.

Trzy dni po tym, jak dowiedział się o sekrecie przewodniczącej, koło klubu bokserskiego zauważył Misę i dwie uczennice z 2c. Zaciekawiony zatrzymał się i ujrzał niecodzienny widok: przewodnicząca przeniosła ciężki worek treningowy bez problemów. Przyjaciółki Misaki podziękował jej i dały kwiat, a po chwili zauważyły Takumiego, który wzruszył ramionami i odszedł. Prawdopodobnie tego samego dnia odwiedził Maid latte i zauważył zdziwioną Misaki, która nagle miło go przywitała i resztę dnia miło się do niego zwracała. On zaś cały czas obserwował jak pracuje.

Takezawaitakumi.jpg

Usui rozmawia z Takezawą

Kolejnego dnia w szkole zapytał się Takezawy, który chodził do tego samego gimnazjum co przewodnicząca, czy Misaki zawsze nienawidziła mężczyzn. Ten odpowiedział mu, że była taka od drugiej klasy z powodu kłopotów w domu. Zaskoczony zapytał się Usuia, czy się nią interesuje, jednak ten nie udzielił mu odpowiedzi. A po południami stawał się powoli stałym klientem kawiarenki, choć zazwyczaj zamawiał jedno danie, a resztę dnia obserwował swoją ulubioną służącą Misaki.

Usuilapie.jpg

Usui łapie Misaki

W dniu ogłoszeniu wyników egzaminów Usui podsłuchał rozmowę przewodniczącej i jakichś chłopaków o dozwolone magazyny, które Misaki postanowiła przejrzeć i ocenić. Po lekcjach odwiedził ją w pokoju samorządu i oskarżył ją o bycie masochistką. Poradził jej, aby przyhamowała z pracą. W tym momencie przewodnicząca osłabła i prawie upadła, na szczęście Usui złapał ją i powiedział że się o nią martwi. Misa, zaskoczona, odepchnęła go od siebie i kazała mu się nie dotykać. Dodała, że nie potrzebuje rad od takich jak on.

Usuiimai.jpg

Usui ochrania Misaki

Takumi na zapleczu Maid Latte zauważył Misaki z idiotycznym trio, który zaczepiał Misaki i od razu ruszył na ratunek. Na sam jego widok tercet idiotyczny uciekł, a przewodnicząca przeprosiła go za to, co wcześniej powiedziała.

Następnego dnia rozmawiał z Misaki na dachu szkoły o jej sekrecie. Ta powiedziała o jej uczuciach i stosunku do niego. Przewodnicząca stwierdziła, że nie lubi być dłużna i zastanawiała co ma zrobić za szalik który jej dał. Takumi stwierdził że może zostać jego osobistą służącą na jeden dzień, na co zareagowała oburzeniem.

Relacje Edytuj

Misaki Ayuzawa - Na początku drugiego roku w Liceum Seika jest coraz bardziej zainteresowany Misaki i dochowuje jej tajemnicy. Misaki wydaje się to podejrzane i myśli, że Usui chce ją szantażować. Odrzuca jego zaloty. Mimo tego chłopak nieustannie jej pomaga i czuwa nad nią. Często stwierdza się, że jest on jedynym panem Misaki, a Misaki jest tylko jego. W mandze zaczynają się dość szybko ze sobą spotykać, później, na trzecim roku jest on zmuszony do przeniesienia się do Liceum Miyabigaoka. Mimo tego nadal przychodzi do Seiki, aby spotykać się z Misaki. Ona nadal pracuje w Maid Latte.

Misaki jest pierwszą osobą, której Takumi powierzył sekret swój i swojej rodziny. Spędza większość czasu blisko Misaki i "obserwuje" ją.

W mandze całują się w rozdziałach 32, 37, 45, 49, 51, 57, 59, 62, 64, 66, 71, 72, 78, 79, 82, 84, i 85, w anime w odcinkach 6 i 19.

Ciekawostki Edytuj

  • Najbardziej lubi obserwować Misę
  • Jego ulubionym daniem jest Misa-chan.
  • Chodzi do klasy 2b.
  • Jego imię, Takumi, oznacza "otwarte morze", podczas gdy jego nazwisko, Usui, oznacza "światło".
  • Jak ujawniono w rozdziale 46, jego prawdziwe imię to "Takumi Walker"
  • Jego znak zodiaku to byk.

Cytaty Edytuj

  • ''Jestem wielkim fanem pokojówek . Wszystkie moje ulubione książki są o nich, odwiedzam także kawiarenki z pokojówkami. Zbieram figurki pokojówek, gram w gry z nimi i nawet przebieram się za nie''
  • ''Jeżeli byłabyś moja małą siostrą... zakochałbym się po uszy''
  • "Skąd wzięłaś ta wodę?Ja pije tylko wodę z Alp."
  • "Macie 10 sekund do odpowiedzenia. 10...9...3...2...1..."
  • ''(..) ponieważ to moja osobista pokojówka''
  • "Misaki: Jak doskonały możesz być?

Usui: Za kogo mnie masz?

Misaki: Za zboczonego kosmitę z Planety Feromon."

  • "Możesz czuć się bezpiecznie, ponieważ jesteś silna, ale pamiętaj... nadal jesteś kobietą, Misa-chan"

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki