FANDOM

Kaichou-wa-maid-sama-ep-13-3.jpg
Tercet idiotyczny
Inaczej zwany

idiotyczne trio
bezmózgie trio

Charakterystyka
Płeć

Mężczyźni

Wiek

16-17

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 1

Anime (Debiut)

Misa jest kelnerką!

Tercet idiotyczny- jest to trójka przyjaciół z liceum Seika, przez to że trzymają się razem i odkąd dowiedzieli się o sekrecie Misaki, zaczęli działać na jej nerwy przez co są nazywani tercetem idiotycznym. Do idiotycznego trio należą Naoya Shirokawa, Ryūnosuke Kurosaki i Ikuto Sarashina.

Historia Edytuj

Idiotrio.jpg

bezmózgie trio ucieka przez Misaki

0.jpg

Tercet zauważa Misaki w pracy

Tercet idiotyczny ze względu na swój nie odpowiedni ubiór do szkoły, zostali pouczeni przez przewodnicząca Misaki po czym zamknęła im bramę do szkoły. Tego samego dnia próbowali przekonać jedną z uczennic do sprzątania za nich, niestety ich plan się nie powiódł gdyż przewodnicząca wszystko zobaczyła i obroniła ją przed chłopakami, po czym trio uciekło.

Pewnego dnia kiedy cała grupka bezmózgiego trio była poza miastem zauważyli przewodniczącą liceum w stroju służącej, jeden z nich chwycił Misaki i mówił jej że poza szkołą jest kobieca. Ponieważ Misaki była chora nie miała sił żeby się wyrwać, drugi z trio wyją komórkę i chciał zrobić jej zdjęcie, ale nagle pojawił się Takumi i szybko się wycofali zostawiając dziewczynę z Usuim.

Ciekawostki Edytuj

  • Najbardziej uwielbiają Miśke.
  • Ich mocną stroną jest wygrywanie w automatach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki