FANDOM

avatar_e0bc3d513885_128.png Ten artykuł jest za krótki, rozbuduj go.
Takumi's father.png
Yū Hirose
Kanji

広瀬 祐

Charakterystyka
Płeć

Mężczyzna

Status personalny
Status

Aktywny

Krewni

Patricia Walker (kochanka) Takumi Usui (syn)

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 74

Yū Hirose (広 瀬 祐) jest ojcem Takumi i kochankiem Patricia Walker. Pracował jako lokaj w Zamku Raven dla rodziny Walker, a później stał się lokajem Patricii. Pojawia się jedynie podczas serii mangi oraz w retrospekcjach. Jego miejsce pobytu jest obecnie nieznane, ale pojawił się w niewielkiej roli na ślubie swojego syna.

Wygląd Edytuj

Yuu's debut in the manga.jpg

Yuu bez uczesania.

Yū jest przystojny mężczyzną o ciemnych oczach. Podczas jego młodzieńczych lat, jego włosy były postawione, później zostało odziedziczone przez Takumi. Jednak, gdy miał dwudzieścia lat, Yū zmienił swój wygląd,zaczął nosić włosy zaczesane do tyłu. Nosi czarny garnitur z krawatem i białe rękawiczki. Takumi przypomina Yū bardziej niż matkę.

Osobowość Edytuj

Podczas jego młodzieńczych lat, był bardzo utalentowanym lokajem, który służył rodzinie Walker. Jego umiejętności zostały później odziedziczone przez Takumi. Yu jest bardzo spokojny i zawsze zrelaksowany, także racjonalny, dojrzał i pasywny. Takumi odziedziczył także jego osobowość. Mimo afery z Patricią ludzie nadal uważali go za miłego faceta, twierdząc, że to dobrze mieć go za przyjaciela.

Przeszłość Edytuj

Jego rodzina przeniosła się do Anglii w czasach jego dziadka. Jego ojciec zagłębił się w działalność dobroczynną. Chciał obrać inną drogę i stać się niezależnym, więc zdecydował się na rozpoczęcie pracy. Wydawało się, że Gilbert Morris był przyjacielem jego ojca i z jego pomocą stał się lokajem Rodziny Walker.

Historia Edytuj

Relacje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki